راه های افزایش فالوور در اینستاگرام

 روش های  افزایش فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام یکی از دغدغه های کاربران  برای  کسب و کار و برند سازی آنها است. زیرا  اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار است. که امروزه میلیون ها کاربر از آن استفاده می کنند. و  با به اشتراک گذاشتن فیلم ها و تصاویر خود با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

شاید دیده باشید برخی از پیج ها دارای فالوور های زیادی هستند. و محبوبیت خاصی دارند و هم چنین از این راه کسب درآمد می کنند.اگر میخواهید با روش های اصولی و درست افزایش فالوور داشته باشید مقاله زیر را دنبال کنید.

در این مقاله روش هایی را برای افزایش فالوور واقعی  به شما آموزش میدهیم:

 

 

 

1)معرفی جامع و کامل در پروفایل برای افزایش فالوور در اینستاگرام:

ساخت یک هویت مشخص در اینستاگرام  بسیار مهم است.بیو پروفایل شما ،اولین جایی است که کاربران به آن نگاه می کنند پس به طور کامل خود را معرفی کنید. و بگویید هدف از ایجاد و راه اندازی پیج چیست؟ و هم چنین از عکس  جذاب مناسب و متناسب با هدف خود برای پروفایل استفاده کنید. تا مخاطب با دیدن پروفایل شما تمایل پیدا کند پیج شما را فالو کند.

هم چنین می توانید لینک آدرس وب سایت خود را در بیو بگذارید و در وب سایت خود هم برای افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده کنید.

 

2)عکس و ویدیو های با کیفیت منتشر کنید:

کیفیت عکس در اینستاگرام بسیار مهم است.تکنیک های اولیه  عکاسی را یاد بگیرید و از نرم افزار های  ویرایشگر ویدیو و عکس استفاده کنید زیرا کیفیت محتویات پیج تاثیر مثبت بر افزایش فالوور ها دارد و کاربر را جذب خود می کند.

 

3) از هشتگ استفاده کنید:

استفاده از هشتگ باعث می شود پست شما بیشتر دیده شود.یعنی وقتی شما در پست از هشتگ خاص استفاده میکنید کاربرانی که موضوع مورد نظر خود را از طریق هشتگ سرچ می کنند.اگر موضوع هشتگ شما با موضوع کاربران هم خوانی داشته باشید پست شما  برای آنها نمایش داده می شود.سعی کنید در انتهای پست خود بین 8 تا 11 تا هشتگ استفاده کنید زیرا اگر تعداد هشتگ  بیشتر شود باعث زشت شدن پیج میشود.

دقت کنید هشتگ ها باید  مرتبط با پست باشند.برای ایجاد هشتگ میتوانید از نماد# استفاده کنید.

استفاده از هشتگ باعث بیشتر دیده شدن پست شما و در نتیجه افزایش فالوور می شود.

 

4) از محتوای مناسب و سرگرم کننده  استفاده کنید:

بیشتر کاربران برای سرگرمی خود و گذراندن وقت خود وارد اینستاگرام میشوند. پس محتوایی را انتخاب کنید که  مفید  و در عین حال جذاب باشد.تا وقتی کاربر وارد پیج شما شد با اشتیاق آن را دنبال کند و جذب آن شود . هم چنین ممکن است پست شما را برای دوستان خود بفرستد و باعث میشود افراد زیادی پیج شما را فالو کنند.

 

5) مطالب را به طور مستمر و مرتب بفرستید:

یکی از مهم ترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام، گذاشتن تولید محتوا به صورت منظم است. مثلا یک روز درمیان یا هر روز یک پست از محصولات یا هرچیزی که مربوط کسب و کار شما است بگذارید تا بدانند فعال هستید. دیده شدن به صورت مستمر باعث می شود افراد زیادی پست شما را لایک و پیج شما را فالو کنند.هم چنین زمان انتشار پست بسیار مهم است.زمانی پست را منتشر کنید که کاربران بتوانند پست شمارا ببینند مثلا اول صبح یا غروب زمان مناسبی است.

 

6) با کاربران در ارتباط باشید و به سوالات آنها پاسخ دهید:

اگر می خواهید فالوور زیادی داشته باشید،باید در پیج خود با مردم ارتباط مناسب برقرار کنید و زمان مشخصی را برای این کار بگذارید و  با آنها وارد گفتگو شوید و اگر سوالی دارند به خوبی و با حوصله به سوالات پاسخ دهید تا کاربران را جذب خود کنید.

instagram-activities

7)استفاده از همه ویژگی های اینستاگرام جهت جذب فالوور:

اینطور نباشید که برای تعامل با کاربران فقط پست بگذارید.برای افزایش فالوور های خود از استوری و لایو استفاده کنید و با کاربران تعامل داشته باشید و آنها را گاهی وارد چالش کنید تا جذابیت پیج خود را بالا ببرید.سعی کنید با کسانی که دارای پیج با فالوور های بالا دارند لایو مشترک بگیرید تا به تعداد فالوور هایتان اضافه شود.

 

8)استفاده از یک تم جذاب برای افزایش فالوور در اینستاگرام:

سعی کنید از یک  تم جذاب و ساده استفاده کنید. ترکیب رنگ در انتخاب تم بسیار مهم است. صفحه اینستاگرام تان باید حاوی یک جلوه بصری زیبایی باشد. نتایج نشان داده شده است کسانی که در پیج خود از یک تم خاصی استفاده  میکنند شانس بیشتری در افزایش فالوور دارند.

 

9)مسابقات اینستاگرامی برگزار کنید:

یکی از روش های افزایش فالوور در اینستاگرام برگزاری مسابقه در اینستاگرام است. سعی کنید هر ماه یا یه ماه در میان مسابقات کوچک با موضوعات مختلف برگزارکنید.و سعی کنید در انجام مسابقات خلاقیت به خرج دهید. برگزاری مسابقه باعث میشود افراد پست یا استوری را برای دوستان خود بفرستند یا دوستان خود را تگ کنند. این روش بسیار خوبی برای افزایش فالوور است.هم چنین می توانید در دوره های ادمین  حرفه ای اینستاگرام  نیز استفاده کنید.

 

10) با پیج های مربوط به حوزه خود در ارتباط باشید:

سعی کنید با پیج هایی که در حوزه مشابه با شما فعالیت می کنند ارتباط برقرار کنید تا هر چند وقت یکبار با آن ها تبادل داشته باشید.این کار باعث میشود به مرور،در مدت زمان کوتاه افزایش فالوور داشته باشید., و هم چنین میتوانید از این راه کسب درآمد داشته باشید.

 

11) معرفی پیج در دیگر شبکه های اجتماعی برای جذب فالوور :

اگر دوست دارید فالوور های بیشتری در اینستاگرام داشته باشید میتوانید ازطریق آپارات و یوتویب با انتشار ویدیو  فالوور جذب کنید .و در دیگر شبکه ها مثل تلگرام یا فیسبوک لینک پیج اینستای خود را بگذارید تا کاربران بتوانند شما را فالو کنند.

هم چنین از فالوور های خود بخواهید دوستانشان را تگ کنند یا لینک را برای آنها بفرستند.

 

12) تبادل داشته باشید:

سعی کنید با کسانی که رقیب شما محسوب نمیشوند تبادل کنید. یکبار آنها تبلیغ پیج شما را در صفحه خود قرار دهند و بعد از مدت زمان کوتاهی شما این کار را انجام دهید.

instagram-followers

 چند نکته  مفید برای افزایش فالووردر اینستاگرام:

  • از لوکیشن برای پست خود استفاده کنید.
  • در قسمت کپشن از مخاطبان سوال بپرسید تا بتوانید تعامل بیشتری با آنها برقرار کنید.
  • کاربرهمیشه فعال باشید.
  • هر چه صفحه تخصصی تر باشد بهتراست.
  • برای تبلیغات از پیج های بزرگ کمک بگیرید.
  • تحلیل رفتار کاربران
  • استفاده از ربات اینستاگرام
  • استفاده از عکس نوشته
  • استفاده از کپشن های مفید و جذاب
  • پست گذاشتن در اولین روز هفته

 

حتما بخوانیم

حتما بخوانیم

دیدگاهتان را بنویسید

0000-0000-0000-0000

بعد از واریز وجه عکس فیش واریزی خود را به واتس اپ زیر ارسال نمایید.

ورود | ثبت نام