آموزش دانلود پست و استوری در اینستاگرام | اندروید و آی او اس

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب است و امروره به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شده است. در محیط اینستاگرام روزانه پست های زیادی ویرایش و منتشر می شوند.برخی از این پست ها برای ما بسیار جالب به نظر می رسند و ما تمایل به دانلود آن ها داریم. اما خبر بد این است که ما نمیتوانیم آن ها را به طور مستقیم از خود برنامه اینستاگرام دانلود کنیم. به این منظور راه های زیادی به وجود آمده اند تا بتوانیم از اینستاگرام دانلود انجام دهیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا با آموزش اینستاگرام و نحوه دانلود پست و استوری در اینستاگرام کاملا آشنا شوید.

راه های مختلفی برای دانلود از اینستاگرام وحود دارد که ما به دو تا از عمده ترین و مهم ترین آن ها می پردازیم.

  • اولین راه آن دانلود از طریق سایت های دانلود از اینستاگرام است.
  • دومین راه آن دانلود توسط اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام است.

دانلود پست و استوری در اینستاگرام

دانلود پست و استوری در اینستاگرام توسط سایت ها

اولین سایت دانلود از اینستاگرام downloadgram است. برای اینکه بتوانید از این سایت استفاده کنید شما باید روی سه نقطه روی پست ها یا igtv ها بزنید و از بین گزینه های مورد نظر گزینه copy link انتخاب کنید. با انجام دادن ابنکار شما در واقع یک لینک دانلود برای خود تهیه کرده اید. شما باید این لینک را در باکس وسط در سایت downloadgram قرار دهید با اینکار این سایت توسط لینک مورد نظر فایل مورد نطر شما را دانلود می کند.

سایت دومی که میواند برای شما گزینه مناسبی باشد سایت instadownloader است. برای استفاده از این سایت کافی است از مراحل قبلی پیروی کنید و همان ها را انجام دهید.

دانلود پست و استوری در اینستاگرام

دانلود پست و استوری در اینستاگرام توسط اپلیکیشن ها

اپلیکیشن های زیادی برای دانلود از اینستاگرام به وچود آمده اند. در این بخش برای شما مهم ترین آن ها را بازگو کرده و به شما پیشنهاد می دهیم.

اولین آن ها اینستا کپشن است که علاوه بر امکانات سایت هایی که ذکر کردیم قابلیت ها بیشتری نیز دارد. از جمله امکانات بیشتر آن میتوان به دانلود پروفایل اشاره کرد. همچنین این اپلیکیشین یک اپلیکیشن ایرانی است.

 

حتما بخوانیم

حتما بخوانیم

دیدگاهتان را بنویسید

0000-0000-0000-0000

بعد از واریز وجه عکس فیش واریزی خود را به واتس اپ زیر ارسال نمایید.

ورود | ثبت نام